zaterdag 15 oktober 2011

nivea visage pure effect wash off

nivea is een merk dat eigenlijk op ieder gebied wel producten heeft. vandaag een review van de wash off facewash. het is een wasgel voor je gezicht voor een zuivere en matte huid.
de fles heeft een prima formaat. er zit 200 ml in. een fles kost rond de 6 euro. niet duur voor een facewash van dit formaat. maar als het niet werkt is alles duur toch? in ieder geval, de gel komt uit een klikdopje.

ja dit vind ik handig! zo krijg je niet te veel in 1 keer uit je fles! het is goed te doseren, en je drukt hem erg makkelijk dicht, dan komt er in de douche geen water bij je product! gelukkig is de bovenkant van het dopje plat. dan kan hij ook op kop staan als hij bijna leeg is! je moet hem alleen niet aanstoten dan valt hij om.
het plastic van de fles is vrij soepel, zo kan je er vrij goed in knijpen om je product eruit te halen. de verpakking is dus prima!

het is een doorzichtig, lichtblauwe gel. hij schuimt niet heel hard, maar wel een beetje. er zit een heel licht fris geurtje aan. lekker, maar gelukkig zit er weinig parfum in. nivea belooft dat het vuil, oog en gezichtsmake up effectief verwijderd en dat het tegelijkertijd mild reinigt en verfrist zonder je huid uit te drogen.
vuil en praktisch alle make up verwijderd hij echt goed, dat klopt. het enige wat ik niet weg krijg is waterproof mascara. maargoed, dat draag ik toch bijna nooit. verder is het inderdaad vrij mild, mijn huid wordt niet heel droog of trekkerig. sommige delen van mijn gezicht worden wel heel ietsje trekkerig, maar ik gebruik altijd een creme na de tijd, dan is het gelijk weg. en inderdaad, mijn huid voelt lekker fris aan als ik het gewassen heb! zoek je een simpele, effectieve facewash die goed te betalen is? ik raad deze aan! nivea is bij bijna iedere drogist te koop  en ook vaak bij de supermarkt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen