donderdag 13 oktober 2011

wella pro series volume shampoo

wella claimt dat deze shampoo hetzelfde zou moeten werken als een kappersshampoo.
voor €4,99 krijg je 500 ml, een flinke fles dus! het is in ieder geval goedkoop. ik was benieuwd of hij ook zijn beloftes waarmaakt!
de fles ziet er in ieder geval prima uit. rood, hij valt goed op. verder heel simpel en strak. geen bijzondere fles, maar voor die prijs is hij ook niet lelijk, en ook belangrijk, de fles is wel praktisch! het enige nadeel aan deze fles vind ik dat hij niet op kop kan staan. ja oke wel in een beker, maar niet uit zichzelf. bij de laatste laag shampoo zul je dus wel een beetje geduld moeten hebben voor het eruit komt.
de shampoo belooft volume en veerkracht voor je haar. voor een optimaal resultaat moet je de conditioner erbij gebruiken, dit heb ik wel gedaan, maar die is al een tijdje op.

de substantie is niet te dik maar ook niet heel erg dun. het loopt langzaam wel van je handen af, maar niet supersnel, je hebt op zich genoeg tijd om het in je haar te smeren. het is transparant. het schuimt heel erg goed, er zit dan ook een extreem agressieve reiniger in, namelijk ammonium laureth sulfate EN ammonium lauryl sulfate.dit merk ik ook wel. ik krijg er een klein beetje roos van en een drogere hoofdhuid. op zich kan ik het wel hebben hoor, daarom maak ik hem toch op. de geur vind ik niet zo lekker. het stinkt niet hoor, maar ik vind andere shampoo's gewoon veel lekkerder ruiken! verder merk ik echt geen verschil in hoeveel volume ik heb. en de conditioner vond ik eerlijk gezegd het uitdrogende effect van deze shampoo niet helemaal goed maken. nee deze shampoo koop ik echt niet opnieuw.
ik zal het eventjes kort samenvatten:
het pluspunt aan deze shampoo is, je haar wordt bij 1 keer wassen grondig schoon. ook al is het spekvet.
de nadelen zijn dat het je haar en je hoofdhuid erg droog maakt, de geur is niet zo lekker, de conditioner stinkt trouwens echt, die ruikt heel muf! de belofte van het volume is ver te zoeken en het is echt totaal geen kappersshampoo! ik koop hem nooit meer. wella is te koop bij de drogist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen