dinsdag 22 november 2011

chanel rouge allure velvet 35 l'élégante

ik wilde altijd al een rouge allure velvet van chanel. laatst heb ik deze gekocht, maar voor 1 lipstick wilde ik niet alweer een shoplog maken. ik heb gekozen voor de kleur l'élégante. de keus was erg moeilijk!
dit is het doosje waarin de lipstick komt.

de  verpakking is iets anders dan we van chanel gewend zijn! hij blijft mooi strak en chique, maar toch een beetje anders!

ik wist eerst ook niet precies hoe de lipstick eruit moest komen. er zat een speciaal kaartje bij waar dit uitgelegd stond. je kan op de gouden bovenkant drukken

dan plopt dit gouden stukje omhoog, hieraan kan je de lipstick eruit trekken! best handig!

en dit is je lipstick! ik vind hem echt prachtig! hij bevat 3,5 gram en kost rond de 30 euro. tsja duur, maar he het is en blijft chanel! en mijn ervaring met chanel lipsticks zijn altijd enorm goed geweest!
ik  vind het echt een ontzettend mooie kleur! door de flits lijkt hij wel een beetje glanzend. in het echt is hij matter.

ook hier door de flits weer dat beetje glans. de kleur komt alleen wel veel beter uit met flits.

en zonder flits! hierzie je duidelijk dat hij stukken matter is! alleen hier lijkt de kleur heel anders.
de lipstick dekt goed met 1 laagje. hij smeert lekker, en ondanks dat de lipstick matte is, droogt hij mijn lippen niet uit! ook blijft hij lekker lang zitten! ondanks de hoge prijs, vind ik dit wel echt een aanrader!
chanel is te koop bij parfumerie en sommige DA filialen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen