woensdag 2 november 2011

mijn werkplek

ik vind het altijd superleuk om te zien waar andere mensen aan hun site werken, dus ook ik laat even vlug zien waar ik er altijd aan werk.
dit is dus mijn bureau. echt een hele oude! een robin bureau van de ikea, worden al een hele tijd niet meer verkocht volgens mij. ook de commode ernaast is uit dezelfde lijn, hier zitten allemaal verzorgingsspullen in. je kan een klein hoekje zien van de commode links onderin de foto. het blad van het bureau is inmiddels wel een beetje bechadigd, maar verder is hij nog prima.
in ieder geval, op mijn bureau staan altijd standaard een aantal spullen, zoals het mandje met sleutels, portemonnee, kauwgom etc, alles wat ik eigenlijk dagelijks meeneem. ik gooide het overal neer eerder, en dan kon ik altijd gaan zoeken. nu heb ik het altijd in dit mandje liggen. erg handig! verder staan er mini parfum sprays van vogue. deze gebruik ik altijd als ik een beetje inkak. vind de geurtjes niet iets wat ik echt draag als parfum. voor de sier een kaars en een doosje van pure poison. een mok vol met pennen en een schaar, en mijn plantje.
in de vakjes aan de zijkantjen staan oa memoblaadjes, lipbalsems, een mini deo, een bakje met allemaal kabels voor de laptop, nietmachine en plakband. op mijn bureau zitten ook altijd 2 diddl figuurtjes, dit staat gewoon zo lief. een handcreme heb ik er altijd staan, en een lampje. vaak heb ik ook wel wat te drinken bij de hand.
voor mijn blog gebruik ik natuurlijk altijd mijn laptop, mijn notitie boekje van mashi maro en mijn telefoon heb ik altijd in de buurt. ik wil altijd aan een redelijk opgeruimd bureau werken. sommigen werken liggend op bed, dit kan ik niet. ik moet sowieso altijd een losse muis erbij gebruiken als ik aan het werk ben. die in de laptop dit vind ik niet zo heel handig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen