donderdag 1 december 2011

dior poudrier dentelle 002 peche dentelle

ongeveer een half jaar geleden, toen ik mijn blog nog maar pas gestart was schreef ik al over mijn geliefde highlighter van dior, de poudrier dentelle 001 rose dentelle. nu, een half jaartje later, laat ik de andere variant even zien, 002, peche dentelle. ik ben gek op beide kleuren als het om make up gaat, roze en perzik!
hij komt natuurlijk weer in het bekende dior zakje


en het doosje is ook hetzelfde, mooi met kanten versiersels.
de poeder is ook ontzettend mooi! de overspray is er grotendeels af, maar zonder glanst hij ook nog super.

ik ben zo ontzettend blij dat ik deze poeders gekocht heb! vaak heb ik bij zulke dior poeders dat je wel mensen kent die ze ook hebben.  met deze 2 poeders ken ik echt niemand die ze ook heeft! dat vind ik ook wel leuk, een speciaal item. de normale prijs was dus 58 euro, voor 12 gram. maar ze zijn nu niet meer te koop, ze waren van de lente collectie van 2010.

zonder flits, heerlijk subtiel!

met flits! helaas zie je peachy glow niet zo. die is er wel, en dat maakt hem anders dan de rose dentelle.

ik moest wel lachen dat ik toendertijd mijn rose dentelle al zielig vond, vergeleken met nu was hij toen nog zo goed als nieuw! ik vind ze beide echt prachtig. echt de moeite waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen