maandag 26 december 2011

kerslook 1e kerstdag 2011

ik heb dit jaar mijn look heel erg simpel gehouden. waarom me totaal anders opmaken als wat ik normaal doe als ik gewoon met familie ben?
op mijn ogen had ik gewoon oogschaduwbasis en een gezichtshighlighter (hungry heart van nars), voor een simpel glansje. daarbij eyeliner mac fluidline blacktrack) en mascara (l'oreal telescopic carbon black). mijn wenkbrauwen heb ik met mijn wenkbrauwpotlood van calvin klein ietsje bijgetekend.

op mijn gezicht draag ik verder make up forever hd foundation in de kleur 110. yves saint laurent touche eclat, make up forever hd powder, diorblush in de kleur rosebud en dior shimmer powder in de kleur pop diamond. op mijn lippen draag ik mijn favoriete lipstick, chanel rouge coco 05 mademoiselle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen