zaterdag 21 januari 2012

stila lipstick pixie

ooit, ooit, lang geleden kreeg ik deze lipstick gratis bij een bestelling. leuk! ik vind het altijd superleuk dat ze er wat gratis bij doen! de lipstick van stila zit in een lichtgrijze huls.
ik kreeg de kleur pixie, een beetje bruin achtig, niet helemaal mijn ding, maar ach hij is ook niet lelijk.

beetje jammer dat er nergens staat hoeveel erin zit. de geur van de lipstick valt heel erg tegen. het ruikt heeel erg naar plastic!

de lipstick heeft best veel kleur, maar hij smeert heel moeilijk! heel stug en droog!

op je lippen ziet hij er niet droog uit, maar hij brengt zo ontzettend moeilijk aan! als je hem eenmaal op hebt plakt hij ook verschrikkelijk! nee, deze lipsticks zou ik nooit kopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen