maandag 26 maart 2012

elke dag producten: lichaamsverzorging

ik probeer een aantal producten op te maken, die ik in mijn kast heb liggen, dit zijn vooral heel erg veel body lotions en flessen deodorant. die gebruik ik dan ook steeds tot hij helemaal op is. op dit moment zijn mijn dagelijkste producten:
de deodorant op dit moment is 8x4 satin feeling. ik vind hem erg fijn. en hij ruikt lekker.

een douchegel die ik ooit uit een pakketje heb gehad. hij ruikt lekker fris. verder erg basic

de bodylotion hoort bij de douchgel. ook basic met een lekker geurtje.

de scrub die ik gebruik is van lavender spa. hij ruikt dus naar lavendel. niet mijn favoriete geur maar het is te doen. de scrub is wel erg goed! ik gebruik hem 1 a 2 keer per week.

en een mini flesje chilly gel. ik gebruik dit niet elke dag maar regelmatig.

en wat gebruik jij elke dag aan verzorgingsproducten voor je lichaam?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen