woensdag 7 maart 2012

urban decay naked 2

een kort artikeljtje over het naked 2 palette. ik ga er niet heel uitgebreid over schrijven omdat je er bijna mee doodgegooid wordt, maar toch een klein artikeltje erover.
ik vind het een heel mooi palette! mooie neutrale kleuren, erg bruikbaar allemaal. of ik hem mooier vind dan de eerste week ik niet. het enige wat me niet zo aanstaat is de naam, een merk als urban decay kon toch wel een betere naam dan naked 2 verzinnen? het palette kost zo'n 36 euro bij de sephora.
de kleuren zijn erg goed gepigmenteerd. ik ben er erg blij mee!

1 opmerking:

  1. Ik twijfel nog steeds maar door de blijvende swatches die ik overal zie wil ik hem toch wel weer hebben. Heb naked 1 al

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen