zondag 15 april 2012

de komende tijd/voorproefje

ik zal vandaag even vlug laten zien wat jullie de komende tijd een beetje kunnen verwachten. ik ben de laatste tijd nogal obsessief bezig met mijn haar verzorgen, dus het zijn behoorlijk wat producten voor het haar.
een spray voor in de zon van kerastase, ik heb hem al even kort gebruikt vorige maand, maar niet lang genoeg om echt een goed oordeel te kunnen geven, die komt dus nog een keer voorbij wanneer ik hem uitgebreid getest heb.
burt's bees shampoo en conditioner, ik heb ze nog niet gebruikt, ze ruiken in ieder geval naar grapefruit!
orofluido serum en de gold make up for hair, een doosje met deze producten samen heb ik nu ongeveer anderhalve week in huis. ik ben benieuwd!
de maskers van moroccanoil en een masker van macadamia oil. ook hier komt nog wat over! ik ben echt helemaal verslaafd aan extreem zacht en glad haar op het moment!
en verder deze spulletjes!
een masker van de h&m
catrice lipstick en een lipgloss
2 lipbalsems van burt's bees
ook een body butter van burt's bees
inecto gezichtsdoekjes
en een gelliner van essence

tuurlijk komen er nog genoeg andere dingen! maar deze spullen heb ik momenteel in mijn bakje om te testen en te reviewen!

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd! Ik heb ook een sample van de Elixir van Orofluide, die bevalt goed!

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen