maandag 28 mei 2012

max lipsticks

ik kocht meerdere setjes lipsticks bij de action, dus ook van de andere kleurtjes zal ik  nog even een artikeltje maken.
ook jammer weer van de verpakkingen, dit keer de kleuren cherry red en warm wine.
en ook deze kosten 89 cent per 2.
cherry red is een wat fellere rode kleur.
warm wine is een wat donkere rode kleur, erg warm ook.
de lipsticks zijn niet geheel dekkend maar er komt wel genoeg kleur vanaf. ik vind ze mooi. het zijn geen kleuren die ik veel draag, maar voor die prijs vind ik het wel leuk om ze te hebben voor speciale gelegenheden. ze smeren fijn en blijven redelijk zitten.



2 opmerkingen:

  1. Oh ik vind ze best mooi als swatch! :-) Zijn ze een beetje romig?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn goed romig, voor de prijs zijn ze super

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen