zaterdag 11 augustus 2012

tigi dream drops

dit serum heb ik al ontzettend lang in huis, ik zag hem weer eens staan en ik dacht, nu ga ik hem uitgebreid testen!
het flesje is echt ontzettend cute! die vorm, heel orrigineel!
een flesje bevat 75 ml en kost rond de 25 euro als ik mij niet vergis.
de geur is ontzettend zoet! je hangt met je neus in een zak snoep, zo ruikt het!
ik heb geprobeerd de ingredienten op de foto te zetten maar helaas is het nogal onleesbaar doordat de fles doorzichtig is!
het is een heel dun serum, echt zo dun als water, ik vind dit erg makkelijk voor op droog haar.
het geeft mijn haar veel glans, maar voeden doet het niet heel bijzonder. ik vind het een beetje een standaard serum met een mierzoete geur. hij is prima, maar niet mijn favoriet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen