maandag 1 oktober 2012

persoonlijke update

even een kleine persoonlijke update! het is hier enorm druk! ik werk gemiddeld zo'n 45 uur per week, daarnaast sport ik natuurlijk ook 2 keer in de week, ik volg mijn lessen iedere week en ik wil natuurlijk ook af en toe wel eens iets leuks doen met vrienden! zo schiet mijn blog er eigenlijk een beetje bij in. vooral omdat ik nogal zeer regelmatig kleding koop, en vooral ook weer zakken vul voor de kringloop, blijft er niet heel erg veel tijd over! ik probeer af en toe zeker nog wel wat te schrijven! inmiddels ben ik ook alweer 22,2 (wat een leuk getal!) kilo kwijt, en ga ik bijna als een ander mens door het leven! beauty shoppen doe ik eigenlijk bijna helemaal niet meer de laatste tijd, ik heb genoeg en nik specifieks op het oog momenteel. ik probeer zo veel mogelijk op te maken! in ieder geval tot snel! en even een kiekje! ik ben al een heeeeeel eind!

4 opmerkingen:

  1. Yaaa, that's incredible lady! Getting skinnnaaaay! Staat je echt enorm goed. :) Keep up the good work ook met je sporten + werk. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je ziet er goed uit zeg! Fantastische prestatie om zoveel kilo kwijt te raken, je mag echt trots op jezelf zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ziet er goed uit meid! Ben trots op je. Probeer soms wel uit te rusten na werk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zie je er goed uit meid, goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen