vrijdag 11 januari 2013

haarshop.nl

vandaag review ik weer eens een webshop! ik laat zien wat mijn ervaring ermee is, zou ik er ooit nog bestellen? vandaag dus haarshop.
ik had al wel vaker wat besteld, op zich prima, bestelling plaatsen, betalen, volgende dag in huis, soms 2 dagen later. niks mis mee, spullen worden goed verpakt, je pakket komt snel, allemaal prima. ik heb ooit hier in het dorp bij een kapperswinkeltje een roze chi tang gekocht, een pink ribbon versie, anders had ik nooit roze gekozen trouwens. maargoed, ik dwaal af, er zaten ook roze siliconen strips tussen de platen. dit werkte prima, goede tang. ineens merkte ik op dat mijn haar klem bleef zitten, bleek dat er een strip weg was! nergens te bekennen. de tang was ook al ruim 3 jaar oud, dus geen garantie meer. ik zag heel toevallig net diezelfde dag een review over de chi 4 button tang, een nieuw model, zwart, regelbare temperatuur, gaat vanzelf uit naar hoelang jij de tang instelt, geweldig! ik heb hem gelijk besteld op haarshop.nl. dit was begin augustus 2012. ik kreeg er gratis 50 ml biosilk bij, en mijn bestelling kwam binnen 2 dagen aan. super.
hier achteraan mijn 4 button tang. echter maakte ik nooit een review van de tang. waarom niet? nou, in vergelijking met mijn roze lelijke eendje vond ik hem niet beter, in tegendeel, de roze tang maakte mijn haar zeker zo mooi! toch bleef ik stug deze pakken, ook omdat de roze aan mijn haar trok als ik niet voorzichtig deed, omdat ik dus een strip kwijt was. met kerst wilde ik mijn haar doen met mijn chi. ik zette hem aan, verdeelde mijn haar, deed er wat hitte beschermer in, pakte de tang, haalde hem door mijn haar, niks..? niks?!?!?! wat?! ik voelde aan de platen, nog niet warm, nee helemaal koud zelfs! ik wachtte nog 5 minuten, nog koud, ander stopcontact, ook koud na 5 minuten, de platen leken wel heel iets te trillen. het scherm deed het gewoon nog, dus het elektronische gedeelte was niet kapot. overigens vond ik sowieso dat de tang altijd langer deed over het opwarmen dan mijn vorige. in ieder geval, ik mailde haarshop dat mijn tang met 4 maanden niet meer warm werd. op de site was de bestelling met de tang ook uit mijn lijstje verdwenen! shit, ik had geen eens een bewijsje van kopen meer, maar via internet bankieren kon ik nog wel een betaalnummer opzoeken, dus heb ik die maar meegestuurd. ik dacht ik zal de 27e gelijk na kerst wel wat horen. niks. shit. de 28e moest ik weer gewoon aan het werk, ik was ontzettend boos. toen ik thuis kwam had ik een mail terug! zenuwachtig opende ik de mail. ik mocht de tang opsturen, met een retourformulier (uit te printen via de site). echter kreeg ik wel de mededeling dat de tang die ik heb niet meer verkocht wordt. hmm zouden er meer klachten over zijn? oudere modellen worden nog wel verkocht.. nouja, ik mocht een andere tang invullen, en als het veel zou schelen zou ik het geld terug krijgen. ik koos voor de chi nano, stuurde dezelfde dag de tang nog op. ik zag dat deze maandag bij haarshop afgeleverd was. gelijk diezelfde maandag kreeg ik een factuur dat ze mijn tang ingenomen hadden, de chi nano naar mij opgestuurd en ik kreeg 20 euro retour! ik was  ontzettend blij! dinsdag was het natuurlijk nieuwjaarsdag, geen pakketje dus. woensdag ochtend zag ik via tracktrace dat hij s morgens al bezorgd was! toen ik de doos opende zat er netjes een factuur bij, de chi nano in doos, ik wilde de kartonnen doos waarin het verstuurd was bij het oud papier gooien, en hij rammelde, ik kreeg ook nog een mini flesje biosilk van 15 ml! echt ontzettend goede service! en diezelfde woensdag, had ik ook de 20 euro op mijn rekening staan.
mijn oude roze chi ionic pink ribbon versie, en mijn nieuwe chi nano! en de nano? die is super! ook een digitaal schermpje, tot 200 graden, in nog geen 20 seconden is die ook werkelijk 200 graden. bij deze zie je ook hoe ver hij al opgewarmd is, bij de 4 button moest ik altijd gokken of die al heet genoeg was. die kon trouwens wel 210 graden worden, maar ach, die 10 graden... verder ben ik echt ontzettend blij met de nano, hij werkt erg goed en snel. en ik ben echt ontzettend blij verrast over de goede service van haarshop! als ik nog eens een tang of iets anders wil bestellen kijk ik eerst op haarshop, dan weet ik in ieder geval zeker dat ze je netjes en serieus behandelen, mocht er iets mis mee zijn! en de roze chi? die hou ik gewoon als reserve, er mist dan wel een strip, als je voorzichtig doet gaat je haar er niet tussen zitten en als mijn nano kapot zou zijn, heb ik in ieder geval een kwalitatief goede tang in huis! deze doet het al bijna 4 jaar, sommigen beweren dat ze altijd net na de 2 jaar garantie kapot gaan, dat is lang niet altijd zo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen