woensdag 18 mei 2011

Dior addict ultra-gloss

echt 1 van mijn favoriete lipglosses die ik geprobeerd heb. ik heb zelf 3 kleurtjes.
ik zal jullie de (naar mijn mening) nodige informatie en swatches geven.
Dior addict ultra-gloss is te koop bij de meeste parfumerieen en sommige filialen van de DA drogist, de beijenkorf, soms in de v&d en misschien nog wel meer winkels.
De prijs van deze mooie lipgloss is 27 euro, wat best duur is, maar vaak krijg je met klantenkaarten wel 10% korting.
de gloss komt ik een kartonnen doosje. ik vind zelf dat het een luxe uitstraling geeft, maar ik gooi ze altijd weg. het staat leuk, maar nodig is het niet.
Er zit 6,3ml in een gloss.
De verpakking vind ik zelf erg mooi. heel stijlvol, het voelt echt heel erg luxe! de verpakking is tegelijkertijd ook wel een beetje een bedrieger, want hij lijkt erg groot terwijl er helemaal niet superveel gloss in zit.
de kleuren die ik heb zijn: 256, 576, 654
de substantie is erg fijn. het is vrij dik, maar niet heel plakkerig. het is eerder heel zacht.
de glossjes zijn ook erg goed gepigmenteerd!

De lipgloss blijft ook wel aardig lang zitten. Als ik wat drink zit het er nog wel op. Met eten weet ik niet, dan haal ik het er altijd zelf af, omdat ik het heel smerig vind als er eten in mijn lipgloss blijft plakken.
Verder is de applicator ook erg fijn. het is een klein kwastje wat erg precies aanbrengt. de haartjes zijn goed zacht en er zit precies genoeg op voor beide lippen.
Als je het geld er voor over hebt zou ik zeker even een kijkje nemen bij het dior schap!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen