woensdag 18 mei 2011

strawberrynet bestelling

ik heb laatst een bestelling geplaatst op strawberrynet en kreeg hem vandaag binnen. ik vind het zelf altijd erg leuk om te zien bij anderen, dus vandaag plaats ik hem zelf ook!
ik heb 3 dingen besteld, en kreeg er een gratis wenkbrauwpotlood bij.
de dior addict ultra-gloss in 247
een calvin klein wenkbrauwpotlood in dark blonde (je mocht een kleur kiezen)
een dior shimmer powder in 001 rose diamond
en een dior show iconic mascara

ik ben er erg blij mee! vooral de shimmer powder is echt prachtig! daarom even een close up van de poeder

de gloss had ik er natuurlijk al wel 3 van, in andere kleuren, maar ik vond ze zo fijn dat ik er nog 1 bij wilde.
ik ben in ieder geval heel erg blij met mijn pakje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen