donderdag 19 mei 2011

MNY by maybelline my gloss

Toen dit merk net op de markt in Nederland kwam kijken was er een enorme hype rond dit merk. Het had al eerder mijn aandacht getrokken in Duitsland, daar is het al veel langer te koop. toch heb ik er nooit iets van gekocht toen. Toen het op bekende nederlandse blogs enorm gehyped werd was ik niet heel enthousiast. ik was bang dat het de zoveelste hype was rond goedkope make up, die voor de prijs wel goed is, maar eigenlijk verder niet veel voorsteld. Tot ik een maand geleden 2 lipglossjes in een uitverkoopbak in een duitse drogist zag voor 1 euro. toen dacht ik, ach laat ik die glossjes maar proberen. ik pakte een lieve lichtroze glinsterende kleur, en een hele aparte blauwgrijzige kleur.
De verpakking vind ik leuk. simpel en strak, met een schattig dopje. De sponsapplicator is gewoon prima, niks bijzonders maar ook niks op aan te merken. Voor 1 euro in mijn geval (ik geloof dat ie normaal 1,99 of 2,99 kost) krijg je 5 ml. erg goedkoop dus! ik was zelf wel bang voor de pigmentatie. en wat ik verwachtte kwam wel uit.

de glossjes zijn helaas gewoon transparant! al heeft de blauw grijzige wel een mooie blauwe shimmer erin zitten. de roze is trouwens nummer 401A en de blauwgrijze 402A.
voor 1 euro vind ik het niet zo erg, een transparante gloss met glinstertjes is ook wel leuk, maar ik zal zeker eerst swatchen in de winkel voor ik nog iets van dit merk koop! MNY by maybelline is in Nederland alleen bij etos te koop. Als je van budget make up houdt zou ik wel even bij dit merk kijken, maar wel eerst even een swatch van de tester maken voor je iets koopt om teleurstelling te voorkomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen