zaterdag 21 mei 2011

l'oreal color infaillible

Al een tijdje ligt de l'oreal color infaillible in de winkels. Het is een oogschaduw in een vrij aparte verpakking.

ik vind het een prima verpakking. strak, je kan de kleur goed zien, en het is ook wel praktisch. normaal open je een klepje bij een doosje oogschaduw en je kan hem gelijk gebruiken, maar bij deze oogschaduw draai je er een dopje af.

l'oreal is bij bijna iedere drogist wel te koop. de oogschaduw kost volgens mij rond de 12 euro. het lijkt op zich wel duur, maar er zit 3,5 gram in. in de meeste oogschaduw zit de helft of nog minder! hij belooft 24 uur te blijven zitten, maar dat heb ik niet uit kunnen testen, want ik draag nooit 24 uur aan 1 stuk make up. hij blijft wel gewoon een hele dag zitten, zeker met een oogschaduwbasis.
de pigmentatie is ook erg goed. dit is de kleur hourglass beige
ik vind deze oogschaduw echt een aanrader, zeker als er een bij een drogist een aanbieding op l'oreal is! er zijn ook wel andere mooie kleurtjes, misschien haal ik nog wel een roze en een  bruine erbij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen