zaterdag 21 mei 2011

Chanel Rouge coco 05 mademoiselle

Chanel rouge coco, Prachtige lipsticks.. de verpakking, de kleuren, de geur.. het is allemaal geweldig.
hij komt alleen al in een mooi kartonnen doosje, wat voor mij geen must is, maar toch geeft het een luxe uitstraling.


De lipstick is te koop bij de meeste parfumerieen, sommige filialen van de DA of v&d en bij de bijenkorf.
Deze lipstick kost 29 euro. Maar met een klantenkaart van de meeste parfumerieen kan je hier 10% korting op krijgen.
De inhoud van deze lipstick is 3,5 gram. het is niet heel veel, maar ook niet weinig.
De huls van de lipstick zelf is van metaal en ziet er ook erg mooi uit.


Zelf heb ik de lipstick in de kleur mademoiselle (nummer 05). En ik  vind het echt een prachtige kleur lipstick. 1 van de mooiste die ik ooit gezien heb zelfs.


De lipstick voelt erg zacht aan. Hij smeert heerlijk uit en blijft behoorlijk lang zitten. hij droogt mijn lippen ook totaal niet uit. Verder ruikt hij lichtjes naar rozen, ook erg lekker!
kortom, ik ben verkocht en zal zeker nog naar meerdere kleuren kijken van deze geweldige lipstick! hij is mischien wat prijzig, maar hij is het zeker weten waard! dus heb je er wat voor over, ga dan snel even een kijkje nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen