maandag 23 mei 2011

catrice gel eyeliner

Dure merken gingen voorop, een eyeliner op gelbasis. vooral die van mac (fluidline) werd erg bekend. ook internetmerken als coastal scents kwamen ermee. later merken als maybelline, wet n wild, maar nu ook catrice en essence hebben gel eyeliners in hun assortiment. Vandaag laat ik jullie die van catrice zien.
Het potje is simpel, maar niet lelijk. het is wel volledig van plastic, wat wel een klein beetje goedkoop oogt, en ik ben bang dat hij niet helemaal geweldig sluit en hierdoor sneller zal uitdrogen, maar ach hij kost dan ook maar 3,99.
Voor deze mooie prijs krijg je 4 gram, wat best veel is. Enig nadeel is dat je er een kwastje bij moet kopen. Sommige merken doen er een kwastje bij, bijvoorbeeld maybelline en wet n wild, maar er zijn ook veel merken waar je hem wel los moet kopen. Op zich geen probleem, vind ik. maar het wordt zo natuurlijk wel iets duurder dan een liquid liner van zo'n soortgelijk merk.
Zo ziet het eruit. ik heb trouwens gewoon de zwarte versie, genaamd black jack wilth jack black.
Je dipt je kwastje erin, en je zet een lijntje.

hij heeft aardig goed pigment! het is best een fijne gel eyeliner. ik heb er 5 geprobeerd nu in totaal. toch komt deze op de 4e plek. hij is als enige namelijk erg dun! op zich hoeft dit geen probleem te zijn, maar ik vind een iets dikkere substantie toch wat fijner. voor de prijs zou ik hem in ieder geval niet laten liggen! zelf kan ik voor geen meter met vloeibare eyeliner werken, omdat de wimpers aan de buitenkant van mijn oog enorm krullen, en dan knoei ik enorm. Toen ben ik potloden gaan gebruiken, maar deze zijn vrij vettig en dat gaat helaas vlekken bij mij. Daarn ben ik gel eyeliner gaan proberen en ja dat is de oplossing! als je weinig te besteden hebt is dit zeker een uitkomst! maar mijn favoriet blijft toch die van mac tot nu toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen