dinsdag 24 mei 2011

Gosh giant sun powder

Toen ik deze bronzer met een mooie shimmer zag dacht ik wauw.. ik heb een tijdje getwijfeld en kocht hem niet. ik dacht wat moet ik nou met zo'n enorme bronzer? dat krijgt geen mens op! na een tijdje er steeds langs te komen in de kruidvat heb ik hem toch meegenomen want ik vond hem wel heel erg mooi. ik heb er zeker geen spijt van. veel spullen heb ik weggedaan omdat ik te veel make up had, maar deze blijft zeker weten trouw in mijn stash!
het doosje is simpel, strak, mat zwart met glimmend zwart gosh erop. ik vind het er mooi en stijlvol uitzien!
volgens mij heeft hij zo'n 12 tot 15 euro gekost. eerst dacht ik, dat is niet goedkoop voor een drogisterij product, maar als je bekijkt hoe veel erin zit, 30 gram!!!! normaal zit er maar een derde hiervan in, dus het is echt een enorm groot product. maargoed, leuk dat je zo veel krijgt, maar het gaat natuurlijk ook wel om de kwaliteit.
zo ziet hij er open uit. mooi, groot, een spiegeltje erin. prima dus!

ik heb geprobeerd swatches te maken, maar vond het bij deze bronzer wel moeilijk. het is in ieder geval een prachtige shimmery bronzer, maar niet te overdreven! ik weet niet zeker of hij nog te koop is of dat het een limited edition was, maar ik vrees voor het laatste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen