woensdag 25 mei 2011

dior nude foundation

Iedereen die foundation draagt kent het wel, de zoektocht naar DE perfecte foundation. Ik weet niet of dit de perfecte foundation is, maar als je mijn oordeel wilt weten, lees dan even verder.
Ook dit is weer een luxe product, en tsja die komen vaak in een kartonnen doosje.
Het Doosje ziet er in ieder geval al goed uit! Het flesje zelf is ook niet mis! En er zit een klein boekje bij met onformatie over de foundation en het aanbrengen etc.

Het is echt een prachtig flesje! mooi strak, witte tekst en een mooie zilveren dop.
Het flesje is van glas. Erg mooi, maar je moet het niet laten vallen!

Het pompje ziet er ook mooi uit. ik vind het zelf erg fijn als het een pompje heeft, of het moet een tube zijn. maar bijvoorbeeld bij revlon colorstay of mac foundations kijk je in een groot gapend gat. ik vind dat echt helemaal niks. ten eerste krijg je meestal veel te veel product, het duurt een hele poos voor het product eindelijk bij het gat is. al helemaal als je flesje over de helft leeg is. en daarbij is het ook niet hygienisch. je kan bij mac wel een pompje erbij kopen, maar ik vind het zelf toch eigenlijk wel dat het er gewoon bij hoort te zitten. Daarom hiervoor toch een pluspunt! het nadeel is wel dat je hierdoor niet alles uit je flesje kan halen, maargoed.
Nu over op de foundation zelf.
Het is een flesje van 30 ml. dit is tegenwoordig zo ongeveer een standaard inhoud. bijna iedere foundation komt in flesjes/tubes van 30 ml. al zijn er wel een paar uitzonderingen natuurlijk.
hij is wel wat aan de prijs, 45 euro. maar bij de meeste parfumerieƫn krijg je wel 10% korting op de duurdere merken.
De foundation is er in meerdere kleuren, ik heb zelf de lichtste, nummer 010 ivory.
het is echt een vloeibare foundation. niet zoals water, maar wel wat dun. zelf ben ik hier echt een fan van. ik hou niet van dikke foundations.

ook ruikt de foundation lekker fris! het is geen must, maar het is natuurlijk zeker geen minpunt! het is geen hele sterke geur, maar heel subtiel een fris geurtje.

en zo is de foundation uitgewerkt! ik vind het zelf erg mooi en echt nude! en blijft erg lang zitten! hij heeft factor 10, niet erg veel, maar beter dan niks! je hebt ook voor je gezicht niet meer dan 1 pompje nodig. Hij heeft een lichte tot medium dekking, het neigt meer naar medium, maar dan net ietsje minder. moeilijk uit te leggen
tot nu toe is dit echt mijn favoriete foundation, en ik heb er aardig wat geprobeerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen