woensdag 25 mei 2011

mac mineralize blush dainty

mac blushes vind ik geweldig. de pigmentatie is goed, ze gaan lang mee en ze hebben de meest prachtige kleuren! dainty was mijn allereerste mac blush, en nog steeds 1 van mijn favorieten! deze blush wordt geleverd in een zwart kartonnen doosje, helaas kan ik deze niet laten zien want die heb ik niet meer.
De blush zelf zit in een zwarte verpakking met een transparante deksel, zo kan je goed zien welke blush erin zit. de verpakking is simpel, strak maar best mooi. en ook belangrijk, de verpakking is praktisch en gaat niet snel stuk.
de blush kost ongeveer 20 euro, absoluut niet goedkoop. er zit 3,5 gram in.
de mijne heb ik al wel anderhalf jaar, en dat zie je ook! hij is bijna op! maar ik heb inmiddels alvast een nieuwe gekocht, omdat ik deze blush erg vaak draag en ik kom niet vaak bij een mac verkooppunt.
een nieuwe dainty! ik vind hem echt supermooi!
hij heeft wel redelijk pigment. niet suuperveel, maar voor een blush is dat ook niet nodig. bij een donkere huid zul je hem niet supergoed zien, maar bij een lichte huid is hij echt prachtig!

als je in de zon loopt heeft hij ook nog een kleine shimmer! heel erg mooi!
als je bij een mac verkooppunt komt en je hebt een wat lichtere huid, neem zeker even een kijkje bij  deze prachtige blush!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen