zaterdag 28 mei 2011

Mac paintpot rubenesque

Mac paintpots zijn ideale uitvindingen. je kan ze voor meerdere doeleinden gebruiken. als oogschaduwbasis, als oogschaduw zelf en zelfs als een highlighter op je jukbeenderen.
Deze paintpots komen in een zwart kartonnen doosje, maar die heb ik al weggegooid.
Het potje ziet er mooi uit. het is een glazen potje, wat het erg zwaar maakt, en een stevige plastic dop. Het glas is ook erg dik, waardoor ik verwacht dat het niet gelijk kapot is als je het laat vallen, maar dit ga ik niet voor jullie uitproberen, haha.
rubenesque is een mooie perzikkleur met een gouden glans. het is een cream achtig product dat echt opdroogt. hierdoor creased het niet zo snel.

het is een erg mooi kleurtje! ik ben erg tevreden over de mac paintpots. je krijgt 5 gram waar je echt ongelooflijk lang mee doet! het kost rond de 20 euro geloof ik, wel wat duur, maar je krijt er wel een topproduct voor! mac producten zijn uitsluitend te koop bij de mac counters en mac stores. ook wel op internet maar pas op dat je geen neppe spullen koopt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen