zondag 29 mei 2011

wet n wild nail colour

wet n wild is een merk dat een jaar geleden geloof ik? bij ons in nederland uit de winkels verdwenen is. Heel erg jammer! Toen het zo ver was heb ik meerdere producten gescoord voor maar 25 cent! zo ook deze nagellak. het is de kleur E71502, een parelwitte kleur. ik vind zelf type ex witte of gewoon creamy witte nagellak spuuglelijk, alleen bij nail art kan het leuk zijn, maar om gewoon op je nagels te dragen vind ik het verschrikkelijk. een parelwitte kleur daarintegen vind ik wel heel erg mooi! ook het flesje ziet er prima uit! voor die 25 cent kreeg ik 10 ml, wat een prima inhoud is natuurlijk! ik gok dat de normale prijs rond de 2 euro zou liggen, nog niet duur natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen