maandag 30 mei 2011

Wet n wild oogschaduw trio sweet as candy

Wet n wild, een leuk budget merk. Het merk dat in nederland uit de schappen verdwenen is. Het enige budget merk dat mij wel echt aansprak om praktisch bijna alle producten. catrice heeft mooie nagellakjes, essence heeft soms wel iets leuks bij de limited edition zitten (catrice ook wel hoor), mny heeft ook wel een paar leuke lipglossjes en de blushes schijnen wel mooi te zijn, maar geen enkel merk dat maar een paar euro kost vind ik nou echt leuk! alleen bij wet n wild had ik dat. ondanks dat ik veel wet n wild weggedaan heb, omdat ik mijn make up collectie te groot vond worden, blijft dit mijn favoriete budget merk.
nu over naar het oogschaduwpalletje!
deze trio heet sweet as candy. het is een leuk palletje met een highlighter, een crease kleur en een kleur voor op het ooglid. het staat ook zo in de oogschaduw gedrukt. het doosje ziet er prima uit. zwart met een doorzichtige deksel.
ik denk dat je voor zo'n doosje zo'n 3 a 4 euro betaald. niet veel geld, je hebt kleuren voor een complete look natuurlijk! er zit in totaal 3,5 gram in. voor de prijs prima, maar het is niet superveel. op zich niet erg, je zult niet veel nodig hebben en het kost natuurlijk ook niet veel.

er komt ook 1 sponsapplicator bij en een kwastje. ik vind ze niet van goede kwaliteit, maar ik gebruik toch altijd mijn eigen kwasten. voor op vakantie ofzo is het misschien wel makkelijk. het gaat natuurlijk om de oogschaduw zelf. de pogmentatie is erg goed, en de structuur is ook prima.

de swatches zijn 1 veeg en de foto is zonder flits genomen. ik ben in ieder geval erg tevreden! wet n wild is helaas niet meer in Nederland te koop. mocht je dit merk ergens anders tegenkomen, neem zeker een kijkje! of als je twijfelt om het te bestellen op internet, zeker de oogschaduws en blushes zijn aan te raden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen