dinsdag 31 mei 2011

groene concealer

een tijdje geleden kocht ik op bybeautygloss.nl een groene concealer. hij was toen in de aanbieding voor 6,99. normaal kost hij 9,99. het is een prima prijs, want je krijgt een hele grote verpakking voor een concealer. hij komt in een zwart kartonnen doosje. wat altijd goed is natuurlijk!
de concealer zelf zit in een zwart mat doosje met een draaideksel. ik vind wel dat hij wat moeilijk dichtdraait. de deksel zit er erg snel scheef op.
de concealer is dekkend, creamy, en als je er met foundation of een huidkleurige concealer overheen gaat zie je het groene niet meer

ik ben tevreden over deze concealer! vind het alleen wel vreemd dat nergens op de verpakking of op het doosje staat hoeveel er nou precies in zit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen