vrijdag 3 juni 2011

mac lipstick hibiscus

mac bracht onlangs de surf baby collectie uit. ik vind de verpakkingen alleen spuug en spuug lelijk.. de gezichtspoeder in de kleur my paradise wilde ik enorm graag hebben, maar de verpakking was zo vreselijk dat ik hem toch maar niet genomen heb, bij lipgloss en lipsticks vind ik de verpakking iets minder belangrijk, daarom heb ik de lipstick in de kleur hibiscus wel genomen.
het doosje vind ik al een beetje essence achtig ogen, goedkoop en kinderlijk. het is wel schattig maar niemand verwacht dat dit een duur en luxe merk is. in de lipstick zit 3 gram en ik dacht dat je er 17,50 voor betaald. ik weet het niet helemaal zeker, maar de prijs zal er niet veel vanaf wijken.

ook  de huls van de lipstick ziet er erg goedkoop uit. jammer! de inhoud is dan wel het belangrijkste, maar toch vind ik een mooie verpakking wel veel leuker

en dit is de lipstick! ik vind het zelf een prachtige koraalkleur! het is een cremesheen finish.

en dit is de lipstick als je hem gebruikt! mooi dekkend en een geweldige kleur! alleen ik heb geen idee wat ik hier als blush bij moet dragen met een enorm wit huidje! als iemand een tip heeft, dan hoor ik die graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen