maandag 27 juni 2011

chanel vitalumière aqua

chanel vitalumière aqua is een lichte foundation. perfect voor in de zomer! de omschrijving van chanel zelf is ook: ultra light skin perfecting makeup. zoals we van chanel wel gewend zijn, komt de foundation in een mooi zwart kartonnen doosje met witte letters en een gouden randje. een erg luxe uitstraling!

het flesje zelf is huidskleurig met een zwarte dop. 1 nadeel vind ik wel dat je niet kan zien hoeveel er nog inzit. verder ziet het flesje er mooi strak uit.
er zit geen pompje op, maar je moet de foundation uit het flesje knijpen. op zich heb ik daar geen problemen mee, maar er is bij mijne ook niet veel uit. misschien dat dit wel problemen geeft als het flesje voor driekwart ofzo leeg is, maar daar kan ik nu nog niks over zeggen.

er zit 30 ml in en hij kost 40 euro. bij veel parfumerieen krijg je 10 procent korting als je een klantenkaart hebt. dan betaal je er 36 euro voor. het is veel geld, maar dat is bij een merk als chanel wel te verwachten.
de foundation zelf is zoals de verpakking ook zegt echt ultra licht van structuur en dekking. je voelt hem niet zitten. je gezicht wordt iets egaler, maar je hebt niet het idee dat je daar make up voor gebruikt hebt. daarom is het een ideale zomer foundation!

ik vind de substantie erg fijn! ook ruikt de foundation erg lekker fris! als je een goede foundation zoekt voor de zomer die licht dekkend is en die je niet voelt zitten, neem dan een kijkje bij deze van chanel als je het geld ervoor over hebt! ik vind hem in ieder geval zijn prijs wel waard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen