zaterdag 25 juni 2011

dior 558 paradise nailpolish

Dior bracht voor de zomer van 2011 een collectie uit, genaamd electric tropics. Deze nagellak hoort bij die collectie. ik was gelijk stapelverliefd op de hele collectie.
de nagellak kost 31 euro, wat vrij duur is, maar je krijgt er 2! een gekleurde en een topcoat. dan is het voor een dior nagelak niet eens zo heel duur meer. maar eerlijk is eerlijk, voor een nagellakje blijft het duur.
Toch moest ik hem per se kopen omdat ik de kleur echt helemaal geweldig vond.
de flesjes zien er prachtig uit! ze worden geleverd in een glimmend zilverkleurig kartonnen doosje. erg luxe dus.  in de flesjes zit 10 ml wat een normale inhoud is voor een flesje nagellak.

het is een jelly lakje, je blijft het iets doorschijnend houden. zelf vind ik dit juist wel heel erg mooi! ook droogt de lak supersnel! ik ben er erg tevreden over! de kleur is ook lekker zomers. Het is een erg duur nagellakje, maar toch ben ik er wel blij mee. of ik hem opnieuw zou kopen weet ik niet, vanwege de prijs, maar ik heb er geen spijt van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen