vrijdag 24 juni 2011

essence stay with me longlasting lipgloss

essence heeft al even de producten in het schap vernieuwd. ook kwamen er nieuwe lipglosses. ik hou nou eenmaal van lipgloss en ging even kijken. ik hoorde hier en daar wel wat goeds over de stay with me lipgloss dus  besloot hier vooral naar te kijken.

de kleur my favourite milkshake vond ik wel schattig en ik nam hem mee. hij kost ook maar 1,99 voor 4 ml. erg goedkoop! toen ik hem thuis openmaakte viel het borsteltje me gelijk op.

het borsteltje ziet er nogal vreemd uit. ik vind het ook niet geweldig opbrengen. de geur van de lipgloss is zoet en chemisch. niet vies maar ik vind het ook niet lekker. gelukkig is de geur niet overheersend en ruik je het niet terug als je hem eenmaal op hebt. maar als je hem op je hand swatched is de kleur leuk, lief, maar op je lippen zie je hier helaas weinig van terug! hij blijft wel eventjes zitten, met wat drinken ook wel maar met eten absoluut niet.

als ik alles even samen bekijk, is het een matige lipgloss. de pigmentatie valt tegen, de substantie is wel fijn. een beetje plakkerig maar niet te, de verpakking is wel oke, hij ziet er wel wat goedkoop uit, maar hij kost natuurlijk ook bijna niets! ik vind dit zeker wat voor meiden die net met make up beginnen, of mensen die niet veel aan een lipgloss uit willen geven. zelf zou ik deze lipgloss niet opnieuw kopen. misschien wel in een donkerdere kleur, misshien dat je die wel ziet. maar de lichte kleurtjes skip ik zelf wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen