donderdag 23 juni 2011

mijn collectie mac blushes

mijn collectie mac blushes! ik heb er een aantal en ik wilde dezen even aan jullie laten zien!
overigens heb ik er meerdere gehad, maar ik heb er een aantal verkocht omdat het toch niet mijn kleurtjes waren of omdat ik een andere blush had die er erg veel op lijkt.
ik begin links en ga van boven naar beneden
blush ombres: vintage grape, azalea blossom, ripe peach
mineralize blushes quite cute collectie: sakura, giggly, mis behave
sheertone shimmer blush dollymix, mineralize blushes dainty (mijn nieuwe!), superdupernatural
beautypowder hello kitty collectie tahitian sand, sheertone shimmer blush springsheen, mineralize blush nuance
matte blush bite of an apple, melba en als laatste een sheertone shimmer blush in de kleur peachykeen

mac blushes kosten rond de 20 euro, maar ze zijn supermooi en ze hebben erg veel kleuren! zeker even een kijkje nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen