woensdag 22 juni 2011

mac bestelling

ongeveer 2 weken geleden heb ik op ebay een blush en 2 mineralize skinfinishes van mac besteld. een week later kreeg ik ze binnen. het kwam in een enorme envelop, heel erg dik ook! ik dacht wow wat zit daarin? zeker een kilo bubbelplastic! er zat wel veel bubbelplastic omheen, maar dat was lang niet alles!
2 msf's in  de kleuren pettitcoat en by candlelight.
de blush is nuance
maar verder was de envelop hiermee gevuld:

echt ontzettend leuk! heel veel testers, een mini van een finishing powder, een mini bobbi brown mascara en ook nog een fullsize serum voor je gezicht, een glitter eyeliner en een oogschaduw van laura mercier! ik ben er echt ontzettend blij mee!

1 opmerking:

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen