woensdag 22 juni 2011

shoplog plaatselijke winkeltjes

oke het is eigenlijk al 2 weken geleden ofzo dat ik dit heb gekocht, maar ik was toen helemaal vergeten het online te zetten! dus bij deze, mijn shoplog. ik heb het gewoon hier in het dorp gekocht.
bij de kruidvat was toen de essence my skin 2 voor 3,50 dus ik heb 2 dagcremes genomen om te testen omdat ik weet dat er veel vraag naar budget reviews is! hier lezen jullie dus nog wat over! verder kocht ik bij de kruidvat een fles droogshampoo want mijne was leeg. een maybelline lipstick die voor de halve prijs was en een blush van catrice om voor jullie te testen. inmiddels weet ik al wel wat ik van de producten vind maar dat zien jullie vanzelf wel! ik kocht bij de kapper( niet mijn kapper maar die verkoopt hem niet) de kerastase elixir ultime en bij de free record shop de cd van marlous.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen