dinsdag 21 juni 2011

opgemaakt mac dainty blush

ik maak vaak genoeg verzorgingsproducten op, geen probleem. met make up is het al wat lastiger. af en toe een keer een lipbalsem, foundation of een compact powder/finishing powder zijn nog wel te doen. maar een blush is me nooit gelukt! ik heb ooit in mijn allereerste blush wel een pan geraakt, het was er 1 van essence en toen ik eenmaal vaker blush droeg ben ik duurdere merken gaan kopen en die van essence vond ik naast mijn andere blushes niet interessant meer dus heb ik m na een tijdje weggedaan. in ieder geval is het mij nu toch gelukt om een blush echt helemaal op te maken! de mac dainty blush. gelukkig had ik al een nieuwe van deze mooie blush want ik kan echt niet zonder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen