dinsdag 21 juni 2011

acw bestelling

acw oftewel allcosmeticswholesale.com is 1 van mijn favoriete webshops! regelmatig bestel ik er wat! sinds kort hebben ze er ook nars en daar moest ik wat van bestellen!
ik had 2 verschillende texturen foundation besteld, namelijk de sheer glow en de sheer matte. de sheer glow in 2 kleuren, zodat ik kan mengen als er een kleur niet klopt. helaas is de lichtste kleur onderweg kapot gegaan. ik heb nog een reispotje vol kunnen redden, maar de rest niet. gelukkig is de donkere kleur prima voor mij! de lichte gebruik ik dus  af en toe voor een andere foundation om te mengen. verder heb ik een nagellakje in de kleur orgasm besteld. ik had de lipgloss en de blush hiervan al en ik vind ze supermooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen