donderdag 16 juni 2011

mac bronzing powder

mac verkoopt de producten altijd in een kartonnen doosje. zo ook deze bronzer. het doosje heb ik niet bewaard maar het was gewoon een simpel zwart doosje met witte tekst erop. de bronzer zelf komt in een mat zwart rond doosje met een brons kleurige tekst op de bovenkant.
de bronzer bevat 10 gram en volgens mij kost hij iets meer dan 20 euro. ik heb de bronzer in de kleur golden.

handig dat er een spiegeltje in zit! maar het is op zich geen must. de bronzer is heel licht als je hem opbrengt.hier ben ik zelf erg blij mee want zo kan ik hem met een lichte huid erg goed dragen, en hij is toch op te bouwen!

een licht veegje

iets meer opgebouwd

de bronzer is niet volledig mat, maar ook niet echt shimmery. als je heel goed kijkt zie je wel een beetje gouden shimmer hier en daar, maar ik vind het juist wel heel natuurlijk. volledig mat is je gezicht van nature toch ook niet!
ik ben zelf erg tevreden over deze bronzer! toch blijf ik wel op zoek naar een volledig matte om te kunnen contouren, maar gewoon voor een gezonde glow is deze geweldig! mac is te koop bij mac verkooppunten in de douglas of beijenkorf en op internet, maar op internet moet je oppassen dat het geen nepproducten zijn!

2 opmerkingen:

  1. Haha wat toevallig ik was opzoek naar een nieuwe bronzer, de mijne is bijna op. Ik wou de terracotta poeder kopen van Guerlain, erg mooi maar erg duur ! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja klopt guerlain heeft prachtige poeders maar ze zijn inderdaad wel erg duur!

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen