dinsdag 7 juni 2011

maybelline colorsensational lipstick

de maybelline colorsensational lipsticks springen er qua verpakking toch uit. de dop laat al een beetje zien welke tint je hebt. verder is de onderkant van de stick bij alle kleuren zilver.
dit zijn de kleuren die ik in huis heb! de lipsticks zijn lekker romig en goed gepigmenteerd! ze zijn erg fijn om te gebruiken. er zit een heel licht geurtje aan. een beetje apart maar niet vies. dit ruik je overigens ook alleen als je aan de stick zelf ruikt. en nu eventjes een swatch

het is 1 dun streepje gezet met de lipstick, als je er nog een keer overheen gaat zijn de kleuren een stuk feller.
de kleuren heten: park ave peach, delicate coral, ambre rose, feel pink. mijn favoriete kleur is feel pink.
de lipsticks bevatten 4,2 gram en kosten ongeveer 9,95 per stuk. de prijs kwaliteit verhouding is goed, aangezien het erg fijne lipsticks zijn en ze zijn niet overdreven duur! als je langs het maybelline schap loopt moet je ze zeker eventjes bekijken! en in een actie zijn ze natuurlijk helemaal het geld waard!

1 opmerking:

  1. Hmm.. dat tweede kleurtje ziet er wel goed uit. Delicate coral. Ik ga er ff naar kijken in de winkel!
    Btw verder leuke posts, ik ga je volgen xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen