maandag 6 juni 2011

Dior poudrier dentelle 001 rose dentelle

Vorig jaar kocht ik deze poeder. ik was gelijk verliefd toen ik hem zag! wat een geweldig mooi product, alleen al om te zien is het gewoon een plaatje! Hij was in de sale dus moest ik hem wel kopen!
dior levert de producten altijd in een kartonnen doosje. daarin zit een fluwelen zakje

en als je dan het doosje eruit haalt heb je meestal een donkerblauw doosje, maar bij deze limited edition was dat niet het geval. ht doosje is mooi glimmend zilver en echt van metaal. hij is erg zwaar terwijl de meeste doosjes van dior helemaal niet zwaar zijn.


op het doosje zit ook een kanten printje. erg mooi! deze limited edition stond ook in het teken van kant. (de limited edition van de lente 2010)
dan het poedertje zelf


helaas niet supermooi meer omdat ik hem al vaak gebruikt heb, maar ik heb ook nog een foto van toen hij nog nieuw was!


er zit 12 gram in de poeder. erg veel dus! ik gebruik het zelf als highlighter dus dan doe je er erg lang mee!
hij kostte in de limited edition tijd wel 58 euro. erg duur! ik kon hem in de sale voor 35 euro scoren, wat ik een erg mooie prijs vond voor zo'n geweldige highlighter.


hij is er mooi subtiel! het is echt mijn favoriete highlighter. als hij ooit opnieuw uitgebracht wordt koop ik hem zeker gelijk opnieuw! al is het als een back up! hij is echt het geld waard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen