zondag 5 juni 2011

mei favorieten

iedere maand maak ik een lijstje met ongeveer 10 favorieten.
deze keer dus van de maand mei!
dit zijn ze dan:
mac prep+prime transparante finishing powder. erg fijn, mooi mat maar geen poederkop!

dior bronzer uit de zomercollectie in 001 aurora. mooie lichte bronzer, ik ben echt verkocht, ik ben hier smoooorverliefd op.

mac mineralize blush dainty. ik heb hem iets langer dan anderhalf jaar en draag hem heel erg vaak. een lange periode (minimaal een half jaar) heb ik hem ook echt bijna iedere dag opgehad. ik blijf altijd op deze blush terugkomen en momenteel draag ik hem ook vrijwel altijd naar het werk.  hij is zoals je ziet ook echt bijna op. ik gok dat hij nog zo'n 2 weken mee zal gaan.gelukkig heb ik al een back up!

dior nude foundation 010 ivory. erg geweldige foundation. voelt licht aan op de huid, redelijk medium dekking, heel erg mooi naturel effect. klein beetje poeder erover en het is echt perfect.

chanel coco mademoiselle parfum. ik heb deze afgelopen maand veel gedragen, daarom bij mijn favorieten!

mac fluidline blacktrack. het blijft een geweldige gelliner. ik heb ook al 1 potje opgemaakt en ben dus met mijn 2e bezig. ook heb ik een fluidline in blitz & glitz. ook erg fijn maar blacktrack is toch net iets beter.

diorshow iconic mascara. serieus ik heb nog nooit zo'n geweldige mascara gehad! deze maand voor het eerst geprobeerd en ik ben echt verkocht! dit is echt een blijvertje!

calvin klein wenkbrauwpotlood in dark blonde. ik kreeg hem gratis en hij is een stuk fijner dan mijn maybelline, catrice en essence potlood. het liefst wil ik er 1 van chanel proberen, maar tot nu toe is dit mijn favoriet!

dior addict ultra gloss glow 247 een mooie lichtroze gloss, hij past bijna overal bij!

chanel rouge coco shine 54 boy. tsja het is echt 1 van mijn favoriete lipsticks uit mijn hele collectie, en juist vanwege de warmte deze maand ben ik voor de lekker glanzende lipstick gegaan die heeerlijk zacht aanvoelt! ik wil zeker meer van deze lipsticks in andere kleurtjes!

voor jullie nog een paar swatches van mijn favorieten deze maand
bovenaan een vaag streepje van het wenkbrauwpotlood, gelukkig is het niet zo'n rode ondertoon!
de bronzer van dior
mac dainty
de dior lipgloss
de chanel lipstick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen