woensdag 29 juni 2011

maybelline colorsensational gloss

Deze glossjes zijn er in 2 soorten. de langwerpige vierkante verpakking en de tubes. vandaag ga ik het hebben over de langwerpige vierkante verpakking.
de bovenste is pink petal en de onderste exhousite pink ofzo? ik weet het niet meer! in ieder geval ze bevatten 6,8 ml en je betaal ongeveer 9 euro ervoor. de substantie is dik, maar niet echt plakkerig. erg fijn! ze blijven best lang zitten en ruiken erg apart, maar best wel lekker. ze hebben geen smaakje.
de pigmentatie van de glossjes is aardig goed. ze brengen aan met een sponsapplicator. standaard, maar het werkt fjin en goed! ik vind het wel een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen