donderdag 30 juni 2011

catrice blushes

catrice heeft een tijdje geleden het hele assortiment vernieuwd, en ook de blushes! de oude blushes trokken mij totaal niet. maar de nieuwen zien er leuk uit! ik koos zelf 2 kleurtjes uit die mij wel aanspraken. raspberry ice cream en peach sorbet.
de verpakking ziet er goed uit! ze kosten ongeveer 3,50 voor 5 gram. mooi goedkoop voor de budget liefhebbers!

het kleine lichtere stukje is meer shimmer, de rest van de blush is redelijk mat.
voor een swatch heb ik het lichte en het donkere deel door elkaar gebruikt

ze zijn niet supergoed gepigmenteerd maar het is goed te doen. zeker voor deze prijs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen