vrijdag 1 juli 2011

chanel rouge coco shine 54 boy

chanel rouge coco shine lipsticks. zoals altijd brengt chanel het in een doosje van karton. lekker chique en luxe. de verpakking zelf is ook geweldig mooi. zwart met goud in het midden en het logo in het wit bovenop.
ik heb de kleur boy. een mooie naturel kleur. de lipstick ruikt een beetje naar rozen. wel lekker. de lipstick voelt superzacht aan. als een geweldige lipbalsem. ook maakt hij je lippen niet droog. je krijgt 3,5 gram voor 29 euro. wel vrij duur, meestal krijg je wel 10 % korting . dan kost hij 26,10. nogsteedss duur maarja hij is ook wel heeeel erg fijn!

ik heb hem al erg veel gebruikt. het is echt 1 van mijn favoriete lipsticks!

mooi subtiel, glanzend! ik ben echt fan van deze lipstick! ik ga zeker meerdere kleuren hiervan halen want ze zijn zo ontzettend fijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen