maandag 4 juli 2011

favorieten juni

het is alweer juli, de tijd vliegt! dus weer een aantal favorieten van afgelopen maand!
een aantal make up producten:
chanel vitalumiere aqua foundation : erg fijn met de extreem warme dagen. je voelt hem niet zitten! echt ideaal voor de zomer!
nars sheer glow foundation: deze kreeg ik in juni binnen, en ik moet zeggen, hij is prachtig! op de minder warme dagen heb ik deze erg vaak op gehad!
dior bronzer uit de zomercollectie: tsja toch nog steeds de meest geweldige bronzer op dit moment!
mac blot powder: als het erg warm is goed tegen een glimmend hoofd!
too faced mocha blush: begin deze maand ging mijn mac dainty blush op, en toen vroeg ik me af welke blush ik nu eens zou gaan pakken. deze oogt wat saai van kleur, maar hij staat me echt geweldig! ik heb deze bijna iedere dag gebruikt.


chanel chance eau tendre: een heerlijk zachte geur voor de zomer!
rituals honey touch body creme: heerlijk zachte creme met een heeerlijke geur!
nars orgasm lipgloss: ik ben gek op lipgloss en deze is prachtig!
maybelline define a liner stift: ik heb het normaal niet op eyeliner stiften, maar deze doet het erg goed. heb hem nu een maand en hij is nog steeds mooi zwart, droogt nog niet uit en het geeft echt een vloeibare liner effect.
catrice nude sensation oogpotlood duo: helaas niet meer te koop, maar de nude kant gebruik ik bijna iedere dag op mijn waterlijn. de bruine kant gebruik ik overigens bijna nooit hoor

dit waren mijn favorieten van de maand juni! als je vragen hebt over een bepaald product, stel je ze maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen