woensdag 6 juli 2011

shoplog begin juli

ik heb zowel in de winkels, als iets op internet besteld. en van het eerste gedeelde laat ik alvast de spulletjes zien!

herome nagelverharder, mac studio moisture tint, nars lipgloss deep throat, nars lipgloss sweet revenge, nars blush deep throat.
ik kocht bij de kruidvat de herome nagelverharder en toen ik thuiskwam dacht ik shit helemaal vergeten naar lijm voor nepwimpers te kijken, en ik wilde nog shampoo van de wella lijn uit de actie kopen! dan moet ik nog maar een keer terug haha!
verder tigi shampoo en conditoner, chi keratine spray en een tigi serum!
er komt dus deze maand nog een shoplogje met andere spulletjes die nog onderweg zijn, en met de dingen die ik vergeten ben te kopen gisteren. en misschien koop ik dan nog wel meer, haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen