donderdag 7 juli 2011

max factor mastertouch concealer

max factor mastertouch concealer, speciaal bedoelt voor onder de ogen voor een frisse oogopslag! hier ben ik heel benieuwd naar! het is niet dat ik extreem veel blauwe kringen, of wallen heb, nee eigenlijk bijna niet, toch ben ik welk benieuwd of dit je ooglook nou echt opfrist!
er staat niet op hoeveel er precies in de concealer zit, dat vind ik wel een minpunt. hij kost rond de 12 euro. dit is zeker niet weinig voor een concealer! als er nou veel inzit is dat niet zo erg, maar dat weet ik dus niet! verder zit er een applicator aanvast, misschien handig voor onderweg. het is alleen wel erg lastig schoon te krijgen! de concealer komt uit het midden van de applicator als je aan de achterkant draait

de substantie van de concealer is wel goed. niet te dik, niet te dun. hij smeert ook lekker uit.


zo brengt hij met de applicator aan. je moet het dus echt nog met je vinger of een kwastje/sponsje uitwerken om een mooi resultaat te krijgen.

als het eenmaal goed uitgewerkt is ziet het er wel mooi uit! de dekking is niet extreem hoog, maar ook niet extreem laag. als je niet te veel donkere kringen hebt, is deze concealer wel goed te doen. maar eerlijk is eerlijk, ik vind het wel een overpriced product. de concealer is prima hoor, maar de applicator werkt niet echt en hij gaat heel erg snel op! als je hem in een leuke actie voor een aantal euro minder kan kopen, ja, maar de volle prijs is hij nou niet echt waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen