vrijdag 8 juli 2011

maybelline line definer

maybelline line definer is een eyeliner stift. na die van essence en catrice geprobeerd te hebben was ik totaal niet gek op eyelinerstiften. ze drogen snel uit, geven geen mooi zwart lijntje en zijn daardoor vaak ietwat duur, omdat je ze snel weggooit. ik had de moed al opgegeven, maar omdat ik s morgens vroeg op moet en altijd haast heb, wilde ik toch weer een stift proberen omdat dat veel sneller werkt. ik zag dat die van maybelline halve prijs was, en koos daarom deze uit.
hoeveel erin zit is me een raadsel, maargoed, wil het toch altijd wel graag weten. hij kostte me in ieder geval 3,99. best goedkoop! het is echt een stiftje, met een heel dun puntje! je kan zowel dunne als dikke lijnen aanbrengen!
mijne is alweer een beetje smerig omdat ik heb nu alweer een maandje gebruik!

mooi zwart dus! en zowel dik als dun kan prima met deze eyeliner! maar soms lijkt hij op je hand zo mooi zwart, is het op je oog niet zo als je oogschaduw op hebt, maar met deze is het gelukkig wel net zo zwart!

een mooi zwart lijntje toch? ik ben er in ieder geval heel erg blij mee! ik ga er zeker nog wat inslaan voor de halve prijs want volgens mij gaat hij uit het assortiment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen