dinsdag 25 oktober 2011

catrice lashes to kill

catrice bracht een tijdje geleden allerlei nieuwe producten uit. zo ook de lashes to kill mascara. ik ben nooit echt een fan geweest van essence of catrice mascara's. ik kreeg deze van mijn moeder, en tsja, dan probeer je hem toch maar!

de verpakking is niet slecht toch? alleen gaan bij mij de letters eraf, waar staat wat de mascara beloofd. jammer, maar ach, wat verwacht je voor 3,99? je krijgt 10 ml, dat is best wel veel. ik vind het trouwens wel heel raar dat ze bij essence en catrice nooit nederlandse tekst op hun producten zetten, en de kleur van de mascara staat er ook nooit op! van wat ik er nog van kan lezen, belooft hij ultra lange, dikke gekrulde wimpers ofzo, oke we zijn beniewd!
het borsteltje is heel basic, maar wel heel erg fijn!
en het resultaat:

voordat ik de mascara aanbracht.
en met mascara!
ik vind het resultaat niet supergeweldig a la nepwimpers, maar voor een mascara van 3,99 doet die het prima. in mijn buitenste ooghoek heb ik echt letterlijk krullen in mijn wimpers. dat krijg ik met geen enkele mascara helemaal goed, helaas! ik vind het een redelijk goede mascara. niet de allerbeste, maar als je een keer weinig geld hebt, je mascara is aan vervanging toe, dan is dit een goede keus!
catrice is te koop bij kruidvat of trekpleister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen