woensdag 26 oktober 2011

make up onderweg?

als je een lange dag hebt gehad, je moet een eind reizen, werk je dan je make up bij? ja ik soms wel. ligt eraan hoe ik eruit zie en waar ik naar toe ga, maar ik heb wel altijd een klein toilettasje in mijn tas bij me.
vandaag zal ik even laten zien wat hier in zit.
dit is hem, mijn kleine volgestampte toilettasje. ik heb hem ooit voor een euro of 2 gekocht bij hollands handels huis. het tasje is van revlon. hij sluit goed af met een rits. ideaal! ik hou echt niet van allemaal losse kleine troepjes in mijn tas, daar kan ik gewoon niet tegen. mijn tas is bijna altijd heel erg netjes. het enige wat los in het grote vak zit is dus dit tasje, een parapluutje, een fles deodorant en soms een flesje water. heel enkel, als ik een lange dag weg ben zit er iets te eten in en mijn bril in de brillenkoker. verder in de zijvakjes zitten wel kleinere spulletjes, zoals mijn portemonnee, pakje kauwgom, een klein portemonneetje met aspirines, tampons etc voor het geval dat, een pen en een kladblokje en wat ook altijd in het zijvakje zit, is een mini haarborstel! hij is echt superklein en superschattig! oke nu heb ik wel weer genoeg onzin verteld, over naar de inhoud van mijn toilettasje!

dit is de inhoud. valt best mee toch?
het is in ieder geval een tubetje handcreme, een flesje lenzenvloeistof met een bakje voor lenzen. een mini flesje biosilk, superhandig voor in je tas zo'n kleintje! een mini tubetje gezichtscreme, labello classic, een mini max factor mascara, een lipbalsem van yves rocher, een maybelline oogpotlood die je kan draaien, van een slijper wordt mijn tasje zo vies! een haar elastiekje en een maybelline affinitone powder.
het valt dus best wel mee wat ik allemaal mee heb toch? ik kan mijn gezicht matteren als het nodig is, en er zit gelijk een spiegeltje in! oogpotlood kan ik bijwerken. de mascara heb ik nog niet eens opengemaakt, dat is meer voor als ik haast heb, en dan geen tijd meer heb thuis voor make up. lipbalsems zijn altijd handig. als het regent kan ik mijn haar nog wat fatsoeneren en droge handen of huid is ook altijd gefixt! en als ik last van mijn ogen krijg, kan ik altijd even een lens of beide uitdoen!

2 opmerkingen:

  1. Net genoeg! ik neem ook die dingen mee en mn travalo met at parfum in

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik heb meestal ook wel een geurtje of een tester ervan bij me! alleen niet standaard in dit toilettasje

    BeantwoordenVerwijderen

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen