maandag 17 oktober 2011

eyes of the night; it's a blue night

ik draag eigenlijk nooit blauwe oogschaduw. toch heb ik het laatst geprobeerd! of het echt iets voor mij is, weet ik niet, maar toch vond ik het wel een keer een leuk resultaat
op deze foto's komen de kleuren goed over. alleen is de oogschaduw eigenlijk shimmery. op de foto's waar je dat terugziet, zijn de kleuren juist weer wat lichter, dus heb ik beide foto's maar even gebruikt.

ik heb mijn too faced shadow insurance gebruikt, een mac powerpoint eyepencil in engraved, 88 shimmer pallete, maybelline linedefiner, catrice lashes to kill mascara.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik hoop dat jullie aardige reacties achter willen laten zonder spam naar je eigen of andere sites. zoniet zal ik zelf zo vriendelijk zijn om deze te verwijderen